Reselling & Changes

Doorverkoop & Wijzigingen

Wijzigingen kunnen worden verwerkt tot 1 week voor vertrek van je busreis. Daarna is dit niet meer mogelijk. De busindeling is dan al gemaakt en de passagierslijsten zijn geprint. Lees hieronder over het wat en hoe van jouw situatie.

Heb je verkeerde gegevens ingevoerd zoals een verkeerde groepsnaam? Geen man overboord. Stuur ons een berichtje via de contactpagina en we lossen het op.

Het is niet mogelijk om zomaar je reis te annuleren. Indien je bij het bestellen van je ticket gebruik hebt gemaakt van de annuleringsverzekering van de Europeesche Verzekeringen, dan bestaat de mogelijkheid om je busticket daar te annuleren. Lees hier meer over de voorwaarden. Deze procedure geldt ook voor je eigen reisverzekering. Dit gaat dus buiten Maximal om.

Het is niet mogelijk om met twee passagiers op een ticket te reizen. Wanneer je alleen heen of terug wilt reizen, dan kun je hiervoor in veel gevallen enkele reizen boeken. Zijn deze uitverkocht? Stuur ons dan een bericht en wie weet kunnen we je verder helpen. In andere gevallen zul je een Retour ticket moeten boeken. Dit retourticket is dan alleen voor jou geldig.

Maximal biedt je de mogelijkheid om je tickets aan iemand anders te verkopen. Ook is het mogelijk om een bustickets van iemand anders te kopen. Wanneer jij je busticket verkoopt met opstapplaats Amsterdam bijvoorbeeld, dan zal de opstapplaats altijd hetzelfde blijven. Dit kan niet veranderd worden.

Via onderstaande bookingtool kun je je wijziging definitief maken. We zijn wettelijk verplicht om over kloppende passagierslijsten te beschikken. Wanneer Maximal beschikt over onvolledige gegevens, dan loop je het risico dat je niet meekunt met de busreis. Veiligheid staat altijd voorop. Onderstaande tool dient te worden ingevuld door de verkopende partij. Wijzigingen kun je tot 1 week  voor aanvang van je reis doorgeven.

Benodigde gegevens verkoper & koper

1. Order ID

2. Naam

3. Telefoon

4. E-mail

6. Groepsnaam