Doorverkoop & Wijzigingen

Wijzigingen kunnen worden verwerkt tot 1 week voor vertrek van je busreis. Daarna is dit niet meer mogelijk. De busindeling is dan al gemaakt en de passagierslijsten zijn geprint. Lees hieronder over meer over de doorverkoop of wijzigingen van je ticket.

Ja, dit is mogelijk.

Wanneer je verkeerde gegevens hebt ingevoerd of een verkeerd ticket hebt besteld kun je een wijzigingsverzoek indienen via ticketprovider Paylogic. Zij lossen dit samen met je op.

Annuleren is niet mogelijk. Wel bieden we je een aantal opties aan: 

  1. Verkoop je ticket door aan een bekende. Belangrijk is dat je de naam op je ticket wijzigt. Dit kan via onze ticketprovider Paylogic.
  2. Refund protection / boeking verzekering. Tijdens het bestellen van je tickets kun je voor deze optie kiezen. Check ticket provider Paylogic voor meer info over Refund Protection.
  3. Gebruik je eigen reis- of annuleringsverzekering. Dit gaat buiten Maximal Trips om.

Ja, je kunt je ticket doorverkopen aan een vriend of kennis. 

Verkoop je ticket door aan een bekende. Je zou ook een oproep kunnen plaatsen op een van onze Facebook Events. Belangrijk is dat je de naam op je ticket wijzigt. Dit kan via onze ticketprovider Paylogic.

Regels:

  • Wanneer je een busticket doorverkoopt met bijvoorbeeld vertrekplaats ‘Amsterdam’, dan blijft de vertrekplaats ook altijd ‘Amsterdam’. Dit kan niet meer gewijzigd worden.
  • Je kunt doorverkopen tot 7 dagen voor aanvang van een reis. Daarna is het niet meer mogelijk omdat de definitieve busindeling dan is gemaakt.

Staat je vraag er niet bij? Check ook onze veelgestelde vragen pagina voor meer informatie.